smartablondinen

Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Hur snäll är du? Quiz

Av Johanna o Linnea - 13 april 2012 16:01

  1. Du är ute med en kompis och kompisen erbjuder sig att betala, vad gör du?  

a, Du säger att du kan betala.

b, Inget för du vet att hon aldrig skulle erbjuda det.

c, Du säger inget för du har inte råd med att betala.


2. En tant har ramlat på gatan, vad gör du?


a, Du hjälper henne upp.

b, Du frågar hur det gick och sen går du där ifrån.

c, Du små skrattar åt henne när du går förbi.


3. Din kompis ska sova över hos dig hon är sugen på godis, hon ser på din skål med

påsk godis som du inte får äta men hon tar en endå när du inte ser, hon tänkte ta

en till men då såg du henne, vad säger du då?


a, Det gör inget, men du skulle fråga innan.

b, Det där var mitt påsk godis, kan du vara snäll och gå tack.

c, Himla idiot stick här ifrån!


4. Du ska sova över hos en kompis men hennes mamma har inte tillräckligt med pengar när ni är i affären, din kompis vet att du har pengar, och din kompis mamma har tillräkligt med pengar för att köpa mat och 20 kr till godis men din kopis tycker inte att det räcker så hon SÄGER till dej att du ska lägga in din 30 kr. Vad säger du?


a, Visst, varför inte.

b, Men det är ju mina pengar :(

c, Fattar inte du att det är mina pengar jag går nu har det så roligt med dina 20 kr.


5. Det regnar ute och du är med din kompis, det är bara du som har ett paraply, vad säger du till din kompis?


a, Vill du komma under?

b, Hur är det?

c, Säger inge och kollar inte på din kompis.





Flest C

Ovänliga Olivia

Du är inte världens snällast person och bir lätt arg. Man måste inte vara arg på alla men på dom som är iriterande och elaka. Eller orkar inte hjäpa till många kan bli som du och du är verkligen inte ensam om att vara Ovänliga Olivia som i fråga 4 där var ju kompisen enormt Ovänliga Olivia. 


Flest B

Vanliga Vera

Du brukar vara lite arg ibland och snäll ibland. Som de flesta. Inte för att de arga eller jätte snälla är onormala utan att jag tror att de flesa är Vanliga Vera. Man ska inte vara för snäll och inte för elak.


Flest A

Snälla Sara

Du är väldigt snäll som gärna hjälper till. Man kanske inte är snäll hela tiden men iallafall ofta. Du är glad nästan jämnt. Du säger ja nästan helatiden. Fast om en kompis säger att du ska betala något som inte är ditt kka du inte falla för det.







 
 
Ingen bild

Sarah

15 april 2012 16:12

Jag blev både A och B Hehe.. <3

Johanna o Linnea

16 april 2012 18:07

Vad roligt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna o Linnea - 11 december 2012 16:47

Hej jag vet att det var jätte länge sen jag skrev.  Jätte ledsen för det. Jag har inte så mycket att besätta.  Förutom att det snart är JUL!!! Okej, nu ska jag försöka hitta en liten söt jul bild....  Åh nej... den år inte att lägga till! Så sy...

Av Johanna o Linnea - 21 september 2012 18:56

I DON'T HATE YOU..... BUT LET'S PUT THIS ON THIS WAY, IF I HAD A BUCKET OF WATER.... & YOU WHERE ON FIRE I'D DRINK THE WATER!   Jag skulle inte säga det så, det är väldigt okänsligt! >:( ...

Av Johanna o Linnea - 21 september 2012 18:49

I DON'T CARE   WHAT IS   WRITTEN ABOUT   ME AS LONG AS   THAT IT IS'NT   TRUE!   Tänk på det!! <3 ...

Av Johanna o Linnea - 21 september 2012 17:25

Gillar ni..? Inte? Då är det nog bara jag som har dålig humor..!! HAHA! ...

Av Johanna o Linnea - 21 september 2012 17:20

Vilken söt liten sak! <3

Presentation


Hej, Välkomen till våran blogg!
Hoppas att ni gillar den

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hej

Hej

Hej, det är Johanna. Jag och Linnea tycker att det är roligt att ha denna bloggen. Jag tycker att det vore snällt om ni berättar för andra om våran blogg. Jag skulle också vilja att ni komenterar och ställer frågor. Linnea och jag har ju en annan blogg också med en annan kompis. Ni får jätte gärna kolla den, den heter kawwaii.bloggplatsen.se  

Kolla den Nu

Ni kan också Skriva i frågorna vad vi ska skriva om i blggen. Det skulle vara snällt

 


Ovido - Quiz & Flashcards