smartablondinen

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Johanna o Linnea - 11 april 2012 20:45

Frågor och Svar om oss<3


Har ni fler Bloggar?

Linnea: Ja, det har jag med en annan kompis. Bloggen heter Kawwaii.bloggplatsen.se

Johanna:Nja, jag hade en till blogg som hette peaaccee.bloggplatsen.se men jag har raderat den.


Har ni smink på er ofta?

Linnea: Nej, inte så ofta men när det är fest eller något sånt<3

Johanna: Nej, jag har bara på fester och lite i skolan när jag vill täcka mitt fula ansikte.


Gillar du att shoppa? Om det är så, i vilken affär?

Linnea: Ja! Jag älskar att shoppa, jag brukar handla på Lindex eller Kappahl.

Johanna: Älskar också att shoppa, jag brukar shoppa i Lindex eller H&M.


Favvo fräg?

Linnea: Det är nog Rosa, Svart och Orange.

Johanna: Rosa, Stark grön och Gul. (Jag fick välja utseendet märks nog)


Vad gillar ni att göra?

Linnea: Vara ute o shoppa, vara med kompisar.

Johanna: Jag gillar att vara med kompisar och vara ute.




Av Johanna o Linnea - 11 april 2012 20:25

Hoppas att ni har det roligt! Sitter hemma, har precis kommit hem från Kristinehamn. Där tog jag hand om hänstar i 5 Dagar. Har haft det jätte roligt. Men ni vet tiden flyger i väg, hehe.

Glad Påsk<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Välkomen till våran blogg!
Hoppas att ni gillar den

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hej

Hej

Hej, det är Johanna. Jag och Linnea tycker att det är roligt att ha denna bloggen. Jag tycker att det vore snällt om ni berättar för andra om våran blogg. Jag skulle också vilja att ni komenterar och ställer frågor. Linnea och jag har ju en annan blogg också med en annan kompis. Ni får jätte gärna kolla den, den heter kawwaii.bloggplatsen.se  

Kolla den Nu

Ni kan också Skriva i frågorna vad vi ska skriva om i blggen. Det skulle vara snällt

 


Ovido - Quiz & Flashcards